FAQ

FAQ omkring sommerhusudlejning i Kerteminde via sommerbyen.dk. Vi håber, nedenstående besvarer de fleste af dine spørgsmål. Ellers send en mail til info@sommerbyen.dk.

Kan vi leje sommerhuset i en weekend eller andre perioder -f.eks. onsdag til lørdag?
Ja, efter 1/11 til 23/3 kan du booke sommerhuset, som det passer dig 🙂

Er der andre udgifter, jeg skal tage højde for ?

Nej, alt er inklusive. Det eneste, du skal betale for, er dine forbrugsudgifter i form af vand og strøm. Der er gasflaske til fri afbenyttelse, men det vil være en hjælp, hvis du lægger en 20, hvis du bruger gassen til grillen, således at en ny lejer kan fylde den op, såfremt den løber tør. Det samme gælder træbriketter. Her tager vi 25 kr. for brug af disse, såfremt du ønsker at benytte brændeovnen.

Får jeg mit depositum tilbage ?
Ja, det gør du – minus de forbrugsudgifter du har – vi betaler typisk tilbage inden for 14 dage.

Hvad skal jeg selv tage med i sommerhuset ?
Du skal selv medbringe sengelinned, håndklæder, viskestykker, karklude, (brænde kan købes á 25 kr.)
Se flere informationer via vores lejebetingelser

Vi er 7 personer, men huset har kun angivet 6 senge?
Som udgangspunkt er det ikke muligt at overskride husets normale max. antal. Hvis der er tale om et ekstra lille barn, anbefaler vi, at du tager kontakt til mig. I de fleste tilfælde kan der gives tilladelse.

Må vi tage vores hund med?
Hund, kat eller andre kæledyr må du selvfølgelig gerne tage med 🙂

Er der grill i huset?
Der er grill og gasflaske. Vi anbefaler, du lægger f.eks. 20 kr. til opfyldning af gasflasken til de næste gæster.

Find vej til sommerhuset
Se vores kontaktside hvor adressen samt kort fremkommer

Hvornår skal vi forlade sommerhuset?
Afrejsetidspunktet er kl. 11.00, sidste feriedag. Her skal sommerhuset også være slutrengjort, såfremt der ikke er bestilt slutrengøring. Nøglen skal afleveres i postkassen, umiddelbart efter I forlader sommerhuset.

Hvornår kan vi få nøglen til sommerhuset?
Den fremsender jeg, 2 uger før I skal leje sommerhuset – sammen med øvrige informationer.

Hvor kan jeg få hjælp til fejl og mangler ved sommerhuset?
V har en vicevært tilknyttet sommerhuset. Ham kan du ringe til, såfremt du har problemer.